巧克力滋味:可可豆的健康功效
我們都知道巧克力是由可可豆製成,原來可可豆被加工成巧克力之前有著多種健康功效。





藥中之藥:高麗蔘
高麗蔘在古今中西醫學,均受廣泛研究其多種健康功效。

補氣健脾:冬菇
冬菇是低熱量、高蛋白、高纖維食物,適合男女老少享用。

養顏食療:花膠
花膠是將深海大魚的魚鰾曬乾製成,具多種食療功效。

滋陰補血:瑤柱
瑤柱又稱元貝,味道鮮美,被列作「海八珍」之一。

低脂低膽固醇補品:海參
海參又稱「海人參」,因補益作用類似人參而得名。

鮑參翅肚之首:鮑魚
鮑魚這種矜貴食材除了鮮味無窮,亦有豐富的營養價值。

黃金超級食物:黃金漿果
來自秘魯的黃金漿果,被用於古代醫藥,究竟這種超級食物對身體有何益處?

自然療法:薑黃
印度咖哩中的黃色香料原來對健康有多種功效。

多菜少肉:地中海飲食法
源自於地中海周邊一帶國家,以植物為主食。

斷長咳:洋蔥汁
洋蔥汁對舒緩長咳的功效近年受到關注,其實還有更多保健功效!

健康黑寶石:黑蒜
黑蒜被譽為對抗三高的法寶,究竟有甚麼營養價值?

矜貴保健香料:番紅花
番紅花點解咁貴?又有咩功效?

青春之果:巴西莓
巴西莓(Açaí Berry)是一種生長於巴西亞馬遜熱帶原始雨林的低漥潮濕地帶的莓果,當地人稱之為「生命樹」。

天然補品:紅菜頭
紅菜頭被譽為女性恩物,補血又養顏。

謝絕敏感:了解麩質Gluten
近成日係穀類食品、麫包包裝見到Gluten Free、無麩質既標籤,究竟咩係麩質?係咪人人都食得?

最強膳食纖維:洋車前子
^,^ 經常出外飲食,港人最普遍遇到的問題就是肉多蔬少。依世界衞生組織建議,青少年及成人每天需二十至二十五克食用纖維

控糖有法:了解升糖指數 (GI)
升糖指數 (Glycemic Index, GI) 是近年糖尿病人、想控制體重人士選擇膳食既常用指標,究竟GI係咩黎既呢?係咪真係有效架?

廉價食療:番薯葉
近年來,在歐美、日本、香港等地掀起一股“番薯葉熱” !用番薯葉炮製出健康又廉價的美食,原來番薯葉有著強大功效架~

應該要食:糙米
留下胚芽與米糠(一層淺黃色的薄膜)的部份,就是糙米,糙米擁有比白米高出6倍的膳食纖維

高營養價值:黑米
黑米含有豐富的維生素、鈣、磷、鐵、鎂等礦物質和天然黑色素,亦有相當高含量的維生素E,能促進免疫系統,保護細胞免受自由基的損傷,降低血壓、抑制癌細胞生長的功效。

米飯另類健康選擇:紅米
除左平時食開既白米,有好多榖物其實都好有營養。可以係煮白飯既時候加入紅米,吸收額外營養。

奇異籽Chia Seed的十個神奇好處
奇異籽係近年熱捧既減磅天然食品,究竟有咩咁好,食用時又有咩要注意呢?

健體、美容、減肥兼備:蘋果醋
一瓶蘋果醋有多種功效,平時加水開稀飲用,對身體健康、美容減磅都有幫助!

一樽多用:有機椰子油
買一樽椰子油究竟可以有幾多種用法?有咩功效,適合咩人使用

全面營養補給:藜麥
藜麥,被譽為Super food, 超級食物,咪睇佢細細粒,無乜形態,又唔吸引。原來,佢有豐富嘅蛋白質而且含有人體多種需要的養分,十多種氨基酸及豐富鈣質,不含膽固醇,不含麩質,容易被人體消化吸收。